HTML

EGy kis ízelítő miket kell átélni nap mint nap!

Rájöttem nem kell részleteznem.Izomból kifigurázva minden..ez a stílus.. Olvasd el !(persze csak ha kérhetem)

Linkblog

2007.03.27. 17:09 merki

STRONG WEEK & MR.OLYMPIA

Cím szerintem magáért beszél.Mostanásg valami oknál fogva nagyon sok lehtt a kemény emberke,szerintem közeleg a Mr.Olympia döntő vagy én nemtom.Annyi eset lenne amit sorolhatnék de inkább nem emlegetem fel mert nem szeretnék a másodikról kiugrani irás közbe,még végrendeletem sincs.Jah gép a tied robi,ez alap.Probálom így össze szedni mivolt az elmult MÁSFÉL-KÉT napban de ilyen szilánkosra tört fejjel nehéz.Hát ugye tesiórák egyetlen óra ahol kicsit lehet lazulni.Ma is fantasztikus ügyességi vetélkedő volt.2 csapat volt megjegyzem 100% ig kiegyenlített csapatelosztással......Csalásnak nyoma se volt,végülis én se indultam el a sípszó elött,sportszerüen nem vártam be a többieket:D minek azt.Csapatszellem megvolt.,Koko fél centiről Virág fülébe orditott sztem ott virág visszafejlődött vagy 10 évet.Aztán ezután a verseny után félpályáról dobáltunk egykét kosarat,köze nemvolt a kosárhoz de jójazzzzzz.

Amugy ma frankón felkeltem 7 kot magamtol és 7 15 re kellet volna bennlennem.Bemegyek suliba sehol senki megint nincs nulladik,csak enyhén égtem szénné 600 ember elött hogy igy benézek nembaj igazán enmfontos:D:D:D

Első a BWIN.COM volt megnézni bejött e a tipp vagy adhatom el a motort:D:D:DJa téleg motorrol jut eszembe,hát mostmá tuti az a szar gyujtás a gáz,amit ugye fillérekér dobálnak utánnad az uccán.Büfés nénike ma roppant friss ropogós pogácsát adott,olyan volt mint ami kb 1.5 éve elvágta a kezem.Benyúlok táskába kihuzom kezem és kb 4 egység vér csak igy kifolyt mert a pogácsa elvágta a kezem:DÉs az ára is szinte ingyér van,140 péz.Matekorán nagynehezen megemésztettem me száraz volt mint a szar.Ja amugy rajzon nem találjátok ki mi volt.VETÍTÉS.Nee olyan vetitésre gondollj mint amikor egykét ember vetiti hogy igy lett okinawai karatevilágbajnok meg ilyen.EGy ilyen száz fornitos diavetítővel 2 forintos diákat néztünk.Az álványt külön megemlíteném,valami eszméletlen bonyolult és meglehetősen stabil tervezésű volt.4 lába volt de jó ha 2 ő földet érintette:D

Gondolom ilyet hogy vízmérték,meg derékszögű vonalzót ,figyelembe vettek és használtak a gyártásnál:D

Nah mostt viszont eltakarodok a csába:D

tsáá

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://dave07.blog.hu/api/trackback/id/tr3151630

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: pussy webcams 2017.11.09. 07:49:01

Jan 2011 Visa Bulletin Prediction - quigambpurmi on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása