HTML

EGy kis ízelítő miket kell átélni nap mint nap!

Rájöttem nem kell részleteznem.Izomból kifigurázva minden..ez a stílus.. Olvasd el !(persze csak ha kérhetem)

Linkblog

2007.03.21. 16:02 merki

tanár vs Diák 0:99

Üdv

Nem is tudom hol kezdjem rögtön belevágok nem húzom az időt.

Reggel felkelek ugy gondoltam hogy jolvan túlélem ezt a napot is.Mostmár látom roszul gondoltam.FŐleg a délutántol féltem hogy hív e a szerelő hogy a 300 ezres motoromba hány milió forint lesz az alkatrész.Mert ugye biztos megveszem 110 ezeér a gyujtást tuti na mind1.......

Tudni kel hogy szerdán kinn vagyunk egy laborban a papirgyárban.Elég csípős hideg volt .Nagy csodálatomra kikaptuk a dogát és 5 öslett.Ilyen asszem az elmult másfél két évben nem volt.Na mondom mégis jól indul.Visszamegyünk a suliba 2 szutykos órára,na

 itt kezdődik a Mese.....

Becsöngetnek:Bemegyek órára,Tudni kell eről az óráról hogy szó szerint jó ha két ember figyel.Többi dumál minden mást csinál,én is ezt csinálom.Bevallom.Csak egy különbség van hogy az utolsó két órán én mindezt ugy tettem hogy ezzel másokat nem zavartam.Pl tanulmányoztam a 2T motor működését,sakkoztam.nézelődtem az ablakon....

Na szerintetek kivel csesz ki mégis a tanár?kit akar igazgatóhoz vinni?HÁT ENGEM,indok azért mert csesztettem azt a szar motort ami 20 fornit kb.Ekkor kezdődött egy orbitális szóváltás,és meglepő modon mikor ennyit kérdeztem Tanárnő ha én nemzavarom az órát ezzel mér engem akar megbüntetni,és mértnem azokat akik télleg zavarják az órát.

Válasz -----AZÓTA SINCS.Na mindegy mitakarok én 17 éves korommal tanárral szemben.semmit,énvok a hibás mindenért azért is énvok a hibás hogy a háromszög oldalának nevét a háromszög csucsához irja,és rámkeni hogy énrajzoltam be szóval szánalom ami zajlik.De mindegy én felvállalom ugyhogy pár osztársal szives örömest indultunk igazgatói iroda fel,hozzáteszem tanárnőnek fontos dolga volt,és nemjött.Az senkit se érdekel h nekem is lett volna dolgom de ismét én cska egy diák vagyok...

Mitől kellene félnem semmit nem csináltunk,én mosom kezeim ennyi.10 perc várakozás után senki nem jött ki le se szarták a fejünket,ennyire lehetett fontos ez a bezsélgetés.Ugyhogy elmentünk a picsbe haza mindenki ment a dolgára

Mai napból sok minden leszűrődött..Egydolog számit ő tanár és a "teremben"ő az úr.Persze azért most senkinek se tűnjön úgy hogy minden tanár ilyen,mert hála istennek nagyon sok a jófej is.Most lépek és niytom az ablakot...:D

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dave07.blog.hu/api/trackback/id/tr5549223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása