HTML

EGy kis ízelítő miket kell átélni nap mint nap!

Rájöttem nem kell részleteznem.Izomból kifigurázva minden..ez a stílus.. Olvasd el !(persze csak ha kérhetem)

Linkblog

2007.03.22. 20:20 merki

Klinikai agyhalál közelében.

Elnézést hogy így este írok de msot vettem erőt magamon hogy ide üljek és megfogalmazzam azt ami történt.Ismét cska iskolárol tudok bezsélni,ismét a KGB vallató modszerekről és az ilyenekről.Pedig reggel aszittem hogy süt a nap majd az én fejem is süt a vidámságtól.Kezdjük azzal hogy a 2 méteres folyoson nemlehet elférni kicsit odébrakok valakit mondom hogy bocs és egyből megy a ugatás ménem férek el...Infó óra,ráadásul kettő.Borzalmasan megterhelő feladatunk volt,lazsálás ,kép dolgok után kellet kutakodni.Nekem ki a google earhtot tervezte nem nagy cucc megkeresni a neten kazahsztán térképét.Na 5 perc után beleuntam és Furják Róbert barátommal jobb elfolaltságot kerestünk.Többszörös transzbaesés után,rámentünk egy disco honlapjára.Amint ő is irta a blogjában 4 liter sóoldatot kapott és több kapszula morfiumot.Ezt nyujtja az a látvány ahol "susogos nacim van+attak bojhos no name pulcsi de énvok a disco királya mert van egy 2grammos aranyfüst a nyakamba".Igy tudnám jellemezni ezt a kis százalékot akiket mi egyből ki szurtunk......Megjegyzem én a képek láttán azonnal irtam egy végrendeletet,és leirtam nem kérek újraélesztést.Gyűrümből a ciánkapszulát készültem beszedni amikor ....Na és innetől ki estett 5 perc,valósinű csak fél adagot sikerüélt beszednem,vagy silány kinaipiacos ciánkapszula volt.Nem emlékszem mi volt hiába a kavington kúrának az se segitett.Tesióra szokásos,robert elnevezését hazsnálnám erre a fergeteges ugránozásra aminek a neve dzsámbódzset.Utánna lehet keresni azoknak ajánlom akik 15 ugrálástól olyna vázizomzatot szeretnének elérni mint kátler,vagy kolmen:DJ jön a  feketeleves.:

Kezdjük ott hogy angolóra lenne és még  ategnapi incidens miatt kellett volna bezsélni igazgató helyettessel.Szünetbe bezséltünk de belenyúlt az órába 3 percet.Bemegyek órára és szó szerint ugy össze vissza oltottak hogy mit képzelek magamról hogy mertem késni kemény három azaz három darab percet erről a londoni szintű angol órárol.De ha meg elmegyek és nembeszélek igazgatóval akko meg jön hogy mitképzelek megin.AKármit cisnálok ugyis én vok a paraszt bunko ez a lényeg.Azt osztársamat elkezte cseszegetni órán hogy mérnincs felszerelése ismétetlen az már nem gond hogy msá pofázik nemmm.Mit ne mongyak boldogan léptem ki a suliból,az a röhely hogy egy szar jegy képes tönkretenni midnent.Álandóan ezen megy a vita mindenkinél othon is .Délután meg ledzsaltam eggyet nevetgélni haverokkal hogy végre történjen is valami jó.Sineknél mászkáltunk közbe 4 mágnesvasut ment át rajtam,és három fakas kettétépett,jah és nagyon meleg is volt kb 6 fok.Lehet azért robban szét a már cseppfolyossá vált szürkeálományom.Nyomok egy kis BWINT megprobálok egy kis pénzt összenyerni azt lefekszek,és felkészülök a holnapi dolgokra.Mert a holnap na az még egy szép nap különösen a rajz óra.Ahol papir lapokat rajzolunk ,erre van a világon a legnagyobb szügség.......Jah és ezúton fejezném ki tiszteletem mind azok elött akik már elvégezték az iskolát és nem szenvedtek idegkárosodást...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dave07.blog.hu/api/trackback/id/tr2449792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyö 2007.03.22. 20:24:55

Persze minket meg se említesz :(
süti beállítások módosítása