HTML

EGy kis ízelítő miket kell átélni nap mint nap!

Rájöttem nem kell részleteznem.Izomból kifigurázva minden..ez a stílus.. Olvasd el !(persze csak ha kérhetem)

Linkblog

2008.04.08. 19:13 merki

Himalájáról le a légó pincébe kb...

Hát igen..van ez így amikor egyiknap uu defasza másiknap meg rádöbbenek h éreccségi azt nemkék megbukni melehet nyáron ellesz felejtve egykét öröm ...

Mostanába meg olyan jóérzés felkelni....Alapból egyszerüen jobb mint a kedv javító gyógyszerek...Az a látvány fogad h esik az eső senkinek egy deka életkedv..na ilyenkor valahogy kinyomom órát azt fexek vissza...Felkelek megin akkormeg torkom abszolut nem fáj....Sulifelé elindulok beszedtem egy STREPSILS PLUSZT+ mire sulibaértem gégereflextő kezdve minden elment ..lehet nem 50mg lidokain kéne bele aztakkor nemhaluznék be...(jóvan jóaz igy me legaláb nemfájt)

Amugy a perec az mióta édes?vagy csak itt az ausztriai szintű kézzeldagasztott péksütemények vannak forditva besózva cukrozva?

Aztán a cím az meg úgy onnan jött hogy így most sztem minden téren kicsit leléptem párfokot de bekell látni hibákat és legközelebb nem elkövetni:) most megyek és nézem tovább a falat szerintem nemigazán fogom most fel h élőlény vagyok:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dave07.blog.hu/api/trackback/id/tr20417226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása